Maxxis CST Megamoto

NOVINKY


MAXXIS

SUPERMAXX MA-ST 2

Přední a zadní pneu Maxxis ST mají spirálový ocelový pás LSD – design bleskových drážek
V-éčkový design drážek zlepšuje trakci za mokra
Intenzivní uspořádání drážek zvyšuje ovladatelnost za mokra
3D drážky:
1. Tvar designu 3D vlny zvyšuje tuhost dezénu a eliminuje nerovnoměrné opotřebení běhounu.
2. Zvýšená přilnavost za mokra při zatáčení

Technologie nové složky
SPC – Složka Silica Plus
Syntetická guma s modifikovaným koncem řetězce může vytvořit silné chemické spojení s „Nano-silikou“ které zvyšuje pevnost. Proto pneumatika vykazuje extrémně vysokou trakci za mokra a speciálně chemicky vylepšenou přilnavost za sucha.

Nová konstrukce
SSB – ocelový spirálový pás
Využití vysoké síly ocelového materiálu ke zvýšení stability při zatáčení.
Zvýšení tuhosti bočnice poskytuje nejlepší výkon řízení.

Nový design vzorku
OPA – optimální profil FEA
Zvětšení kontaktní oblasti při zatáčení a zvýšení přilnavosti pneumatiky při optimálním profilu FEA.

Výkonnostní index
Velká kontaktní oblast s dobrým výkonem přilnavosti při všech úhlech náklonu.
Velmi vylepšený kontaktní tlak pro MA-ST2, byla eliminována nevyváženost při zatížení.

Výkonnostní index
1. Získaná tuhost a neutrální řízení pro MA-ST2, která se může přiblížit většímu úhlu náklonu než MA-3DS.
2. Dobrá stabilita při středních a nízkých rychlostech s dobrým výkonem přilnavosti.
3. Jisté zrychlování při výjezdu ze zatáčky ve vysokých rychlostech.

Testovací trať:
Německo (BOSCH testovací trať Boxberg)
Podmínky:
1. Zatáčení/ovladatelnost za sucha v silničním módu
2. Charakteristiky zatáčení/ovladatelnost za sucha/přilnavost v silničním módu
3. Ovladatelnost za mokra
Všechny testovací jízdy byly zaznamenány systémem zaznamenávání dat 2D. Údaje jsou použity k pomoci při subjektivním hodnocení.

Testovací silnice:
Dálnice A81 z Boxbergu do Osterburkenu k otestování stability za jízdy až k maximální rychlosti s těžkými hrboly a drsným povrchem.
Podmínky:
Dálnice/stabilita při vysokých rychlostech
Tlaky pro dynamické testy vozidel byly nastaveny na 2,5/2,9 bar, což jsou doporučené tlaky pro Hondu CB1000R a KTM 990 SM-T.

Honda CB1000R
Závěr:
 - Výjimečná až velmi dobrá ovladatelnost
 - Velmi dobrá stabilita při zatáčení při silničních rychlostech
 - Velmi dobrá stabilita při zatáčení
 - Velmi nízká síla potřebná k řízení v náklonu
 - Velmi dobrá přesnost řízení
 - Může být držena v úzké stopě s minimální sílou na řízení při výjezdu ze zatáčky
 - Velmi dobrá odezva od přední pneumatiky
 - V mokrém testu velmi jemná ovladatelnost s vynikající přesností řízení
Tato testovací zpráva byla napsaná Wernerem Kochem z Motocyklového Testovacího Centra

KTM 990 SM-T
Závěr:
 - Dobrá ovladatelnost
 - Dobrá stabilita při zatáčení při silničních rychlostech
 - Uspokojivá stabilita při zatáčení
 - Dobrá až uspokojivá přesnost řízení
 - Jasná odezva za všech situací a při všech teplotách pneumatik
 - V mokrém testu jemná ovladatelnost s velmi dobrou přesností řízení
 - Dobrá stabilita při zatáčení a přesnost řízení se spolujezdcem
Tato testovací zpráva byla napsaná Wernerem Kochem z Motocyklového Testovacího Centra
© MEGAMOTO 2016 / Všechna práva vyhrazena
CREATED BY RR INVEST COMPANY
Top